نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
تصمیم نهایی یوونتوس برای مریح دمیرال

تصمیم نهایی یوونتوس برای مریح دمیرال

 

سران یوونتوس سرانجام تصمیم نهایی در خصوص مدافع جوان خود را اتخاذ کردند. مریح دمیرال که تابستان امسال با مبلغ 18 میلیون یورو از ساسوئولو راهی تورین شد، در هفته‌های اخیر با پیشنهادات زیادی مواجه بود که خواهان به‌کارگیری قرضی یا دائمی این مدافع ترک تبار بودند.

 

در حالیکه پس از پیوستن این بازیکن 21 ساله به یوونتوس، از منچستر یونایتد، اتلتیکومادرید و به خصوص میلان به عنوان مشتریان جدی دمیرال در رسانه‌ها نام برده می‌شد، یووه به صورت غیر رسمی اعلام کرد که تنها در صورت دریافت پیشنهاد 40 میلیون یورویی حاضر به مذاکره بر سر انتقال مدافع ترکیه‌ای خود است.

 

آنطور که Sportitalia ،Gazzetta dello Sport ،Corriere dello Sport و رومئو آگرستی خبر داده‌اند؛ پس از درخشش امیدوارکننده مریح دمیرال در تور آسیایی یوونتوس، اینک سران یوونتوس تصمیم گرفته‌اند مدافع خوش آتیه خود را در تورین نگه دارند و حداقل امسال از خیر انتقال او به باشگاهی دیگر بگذرند. به تعبیری دیگر مطابق نظر جدید باشگاه یوونتوس؛ مریح دمیرال فعلاً در میان فهرست این تیم برای فروش نیست.

 

مریح دمیرال که از 16 سالگی در رده‌های مختلف سنی تیم ملی ترکیه عضویت داشته است، سال گذشته و در سن 20 سالگی نیز به صورت رسمی به تیم ملی بزرگسالان این کشور دعوت شده است. او تاکنون 4 بار برای تیم ملی ترکیه به میدان رفته است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: